آموزش افزودن محصول دانلودی در افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس EDD
آموزش افزودن محصول دانلودی در افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس EDD

آموزش تنظیمات ایمیل در پلاگین EDD ، قسمت اول

آموزش تنظیمات ایمیل افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس قسمت اول

تاکنون آموخنیم که پلاگین EDD ابزاریست کاربردی ، کم حجم و سبک تحت وردپرس که به ما این امکان را می دهد تا در وبسایت وردپرسی خود بتوانیم محصولات دانلودی خود را از طریق آن برای فروش قرار دهیم . همانطور که می دانید ایمیل برای معاملات اینترنتی و به ویژه خرید فایل های دانلودی بسیار حائز اهمیت می باشد ، چراکه یک محصول دانلودی می تواند در قالب یک ایمیل حاوی یک لینک به شما ارائه شود  . لازم به ذکر است در این مقاله از سری مقالات مربوط به افزونه EDD تصمیم داریم تا به نحوه ی پیکربندی تنظیمات مربوط به تن ایمیل در EDD بپردازیم .

تنظیمات ایمیل افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Easy Digital Downloads  :

به طور معمول در پلاگین EDD دو نوع ایمیل ارسال میشود ، یک ایمیل برای اطلاع رسانی به صاحب فروشگاه از بابت فروش های انجام شده و دیگر ایمیل مربوط به ارسال اطلاعات به خریدار محصولات می باشد .

آموزش تنظیمات ایمیل در پلاگین EDD
آموزش تنظیمات ایمیل در پلاگین EDD

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید ، تب سوم در بخش تنظیمات پیکربندی EDD مربوط ط به تنظیمات ایمیل می باشد .

قالب ایمیل افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Easy Digital Downloads :

برای اینکه بتوانید قالب ایمیل های ارسالی سیستم را تغییر دهید تنها کافیست روی باکس مربوط به قالب ایمیل که در تصویر فوق مشاهده می کنید کلیک کنید ، در اینصورت برای شما نام قالب های مختلف و از جمله پیش فرض ، بدون قالب یا همان متن ساده ، نمایش داده می شود که می توانید با توجه به میل خود هر کدام را که مد نظر می دانید انتخاب کنید و یا می توانید بگذارید این گزینه روی حالت پیش فرض باقی بماند .

قالب پیش فرض :

قالب پیش فرض ایمیل ها با استفاده از HTML و CSS طراحی شده است و به نوعی حرفه ای به حساب می آید و می توان گفت بیشتر جزئیات در آن ذکر شده است و مشاهده ی آن برابر انتقال اطلاعات به فرد بیننده می باشد (نشان از واضح بودن و حرفه ای بودن آن) .

بدون استفاده از قالب ، متن ساده :

اگر شما این گزینه را بعنوان قالب ایمیل انتخاب کنید ، در اینصورت ایمیل های ارسالی از EDD بصورت متن ساده تحویل مشتری می گردد ، ما پیشنهاد می کنیم از گزینه ی پیش فرض که کاربرپسندانه تر است بعنوان قالب ایمیل استفاده کنید . اما با این حال باید گفت هر دو قالب در عمل یک کار را انجام می دهند و خواسته ی شما را برطرف می کنند .

لوگو :

قرار دادن لوگو برای ایمیل افزونه دانلود به ازای پرداخت Easy Digital Downloads
قرار دادن لوگو برای ایمیل افزونه دانلود به ازای پرداخت Easy Digital Downloads

در گزینه ی بعدی با لوگو سرکار خواهیم داشت ، این به این معناست که شما می توانید لوگوی فروشگاه خود را از این قسمت آپلود نمایید تا لوگوی کسب و کار شما در ایمیل های ارسالی نیز قابل رویت باشد . به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده از آرم یا لوگو در ایمیل ها باعث می شود که نام شرکت شما بیشتر در ذهن مخاطب بماند ، همچنین شرکت های بزرگ بیشتر از لوگو در ایمیل های خود استفاده می کنند .

شما به سادگی می توانید روی کلید آپلود که در تصویر برای شما مشخص کرده ایم کلیک کنید و لوگوی خود را انتخاب و کلیک کنید ، لازم به ذکر است از این قسمت هم می توان تصاویر رسانه ای آپلود شده روی وردپرس را انتخاب کرد و یا می توان تصویری جدید از کامپیوتر خود انتخاب کنید .

پیش نمایش رسید خرید :

همانطور که در تصویر فوق مشاهده میکنید دقیقا زیر تنظیمات مربوط به لوگو دو کلید جهت پیش نمایش ایمیل و همچنین ارسال ایمیل تست وجود دارد که می توانید از این امکان استفاده کنید و پیش نمایشی از ایمیل ارسالی داشته باشید ، در واقع با استفاده از این امکان می توانید قبل از اینکه فروشگاه را راه اندازی کنید نواقص را بصورت کامل رفع کنید .

فیلد بعدی مربوط به نام شرکت یا نام ارسال کننده ایمیل است ، زمانیکه مشتری رسید خرید را دریافت میکند نام ایمیل را که ببیند خیالش از بابت خرید مطمئن خواهد شد ، معمولا صاحبان فروشگاه در این فیلد از نام فروشگاه خود استفاده می کنند ، پس شما در قسمت نام فرستنده می توانید نام سایت خود را وارد کنید ، البته این نام باز هم اختیاری است و می توانید هر نامی را وارد کنید و منعی وجود ندارد . (تصویر زیر را مشاهده کنید)

پیش نمایش رسید خرید افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Easy digital downloads
پیش نمایش رسید خرید افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Easy digital downloads

ارسال از ایمیل :

همچنین در کادر بعدی که مربوط به ایمیل است ، شما باید آدرس ایمیلی را وارد نمایید که می خواهید نامه های خرید برای مشتریان با آن ادرس ایمیل ارسال شوند .

نتیجه :

این هم از آموزش امروز ، ما در مورد چند گزینه ی اول از زبانه ی تنظیمات ایمیل فزونه EDD پرداختیم که مربوط به قسمت اول این آموزش است و امیدواریم که آموزش این پیکربندی برای شما واضح و قابل درک بوده باشد ، لازم به ذکر است ما در مثاله ی بعدی به ادامه ی تنظیمات تب مربوطه به ایمیل خواهیم پرداخت .

اگر مشکلی در این زمینه داشتید می توانید از طریق نظرات سایت با ما درمیان بگذارید ، خوشحال خواهیم شد تا به شما در این زمینه کمک کنیم . موفق باشید .

تیم آقای وردپرس

تیم تولید محتوا و پشتیبانی سایت آقای وردپرس

این پست دارای 2 نظر است

دیدگاهتان را بنویسید