چگونه پلاگین های فعال دو سایت وردپرسی را تطبیق دهیم
چگونه پلاگین های فعال دو سایت وردپرسی را تطبیق دهیم

چگونه پلاگین های فعال دو سایت وردپرسی را تطبیق دهیم

آیا تابحال شده که بخواهید پلاگین های فعال دو سایت وردپرسی را با هم تطبیق دهید؟ در وردپرس قابلیت جستجوی پلاگین ها وجود دارد اما در مورد تطبیق دادن پلاگین های نصب شده با هم دیگر ،کارآمد نیست.

در این مقاله قصد داریم نحوه ی تطبیق دادن پلاگین های دو سایت را برایتان آموزش دهیم، با آقای وردپرس همراه باشید.

اصلاح کردن صفحه ی پلاگین های نصب شده در وردپرس

اگر به این صفحه مراجعه کنید، خواهید دید که در حالت پیشفرض فقط یک لیست از پلاگین های نصب شده به نمایش در آمده است. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید در گوشه راست بالای همین صفحه باکس جستجو و گزینه هایی برای مدیریت این پلاگین ها وجود دارد.

plugins-screen

اگر شما پلاگین های زیادی را نصب کرده باشید، پیدا کرد یک پلاگین خاص خیلی دشوار می باشد. پس برای راحتی کار می توانید از باکس جستجو برای پیدا کردن پلاگین مورد نظر استفاده کنید که البته به دلیل زیاد بودن پلاگین ها این پروسه نیز به کندی پیش خواهد رفت.

اکنون به شما نحوه ی اضافه کردن قابلیت جستجوی سریع را یاد می دهیم.

در ابتدا شما نیاز به نصب و فعال سازی پلاگینی با نام Better Plugins دارید. که با کلیک بر روی آن به سایت اصلی ارجاع داده می شوید. بعد از فعال سازی اقدام به نوشتن واژه هایی از پلاگین های نصب شده ی خود در باکس جست جو نمایید. در ادامه میبینید که پلاگین هایی که با یکدیگر همخوانی دارند، مرتب سازی خواهند شد.

pluginsorting

خب این روش برای کسانی که به وقت خود اهمیت بیشتری می دهند بسیار کارآمد خواهد بود.

 

تطبیق پلاگین های بین دو سایت وردپرسی

یکی از ویژگی های دیگر پلاگین Better Plugins این است که به شما این امکان را می دهد پلاگین های نصب شده در دو سایت وردپرسی را با هم تطبیق دهید.

برای استفاده از این ویژگی جالب شما بایستی پلاگین Better Plugins را در هر دو سایت خود نصب و فعال کنید. سپس به بخش پلاگین در سیستم مدیریت محتوای وردپرس بروید که اگر وردپرس شما به زبان انگلیسی می باشد، مانند تصویر پایین عمل کنید و در نهایت کد پلاگین که در تصویر نیز می باشد را کپی کنید.

compareplugins

اکنون به سیستم مدیریت محتوای سایت دوم خود وارد شوید و همان آدرس بالا را دنبال کنید و همانند تصویر پایین کد پی شده را در باکس خالی قرار دهید. و در نهایت گزینه ی تطبیق یا compare plugins را بزنید.

plugincode

اکنون یک لیست از پلاگین هایی که بایستی در سایت دوم نصب شوند برایتان نمایش داده می شود که با کلیک بروی هر کدام می توانید آن ها را دانلود کنید و در سایت دوم خود نصب نمایید.

missing-plugins

این قابلیت برای کسانی که می خواهند همان پلاگین هایی که در سایت شما موجود است را نصب نمایند نیز بسیار کاآمد است و کافی است با استفاده از این روش تمامی پلاگین های شما را داشته باشند.

امیدواریم مطالب مورد پسند باشند و توانسته باشیم شما را در این امر راهنمایی کنیم.

برای بهبود کارایی تیم آقای وردپرس نیازمند نظرات و پیشنهادات شما کاربران عزیز می باشیم.

تیم آقای وردپرس

تیم تولید محتوا و پشتیبانی سایت آقای وردپرس

این پست دارای 5 نظر است

دیدگاهتان را بنویسید