آموزش افزودن محصول دانلودی در افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس EDD
آموزش افزودن محصول دانلودی در افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس EDD

آموزش بخش ابزار ها در افزونه EDD وردپرس

طی آموزش ها و مقالات قبلی که روی سایت منتشر کردیم ، بخش های مختلف پلاگین EDD وردپرس را مورد برسی قرار دادیم که امروز هم تصمیم داریم بخش مربوط به “ابزار ها” که آخرین بخش است را خدمتتان آموزش و مورد برسی قرار دهیم ، در واقع با برسی این بخش میتوان گفت این سری از آموزش های مربوط به پلاگین EDD به پایان خواهد رسید .

پس اجازه دهید به سرعت بپردازیم به آموزش :

بخش ابزار ها در پلاگین EDD

بخش “ابزار ها” نیز دارای گزینه هایی اضافیست که میتواند عملکرد فروشگاه شما را بسیار حرفه ای تر کند ! بطور کلی شما از این بخش می توانید محدودیت هایی برای مشتریان ایجاد کنید و یا کلید های مخفی نیز برای آنها ایجاد کنید و یا تنظیماتی را برای آینده EDD قرار دهید .
جهت دسترسی به این بخش مطابق روندی که در مقالات قبلی ذکر میکردیم ، در اینجا هم ابتدا وارد پیشخوان مدیریتی سایت خود شوید ، سپس به مسیر “دانلود ها > ابزار ها ” مراجعه کنید . در اینجا پنجرخ ای با 3ه زبانه ی دیگر به نام های ” عمومی ، کلید های API ، اطلاعات سیستم ، درون ریزی / برون ریزی ” برای شما نمایش داده خواهد شد که هر کدام شامل گزینه هایی هستند . که در ادامه به آنها می پردازیم . (به تصویر زیر دقت کنید)

1

همانطور که در تصویر بالا هم مشاهده میکنید اولین زبانه از این بخش مربوط به ” زبانه عمومی ” است که بصورت پیش فرض هم با ورود به بخش “ابزار ها” این زبانه برای شما نمایش داده میشود . در این زبانه می توانید مشتریانی را که وارد فروشگاهتان میشوند را برای آنها محدودیت ایجاد کنید . بعنوان مثال می توانید مشتریانی را که مزاحم هستند یا به هر دلیل نمیخواهید به آنها محصولی بفروشید تنها کافیست شناسه ی ایمیل آنها را در کادری که در تصویر زیر مشاهده میکنید (کادر مربوط به رایانامه های مسدود شده) وارد نمایید . توجه داشته باشید که هر آدرس ایمیل را در یک سطر (خط) وارد نمایید و سپس روی گزینه ذخیره کلیک کنید . حالا دیگر افراد با ایمیل هایی که شما مشخص میکنید قادر به خرید محصولات از فروشگاه نخواهند بود .

2

اما زبانه ی بعدی که به آن خواهیم پرداخت ” کلید های API ” است ، لطفا آموزش را دنبال بفرمایید .

کلید های API :

با استفاده از این زبانه و تنظیمات آن شما قادر خواهید بود تا فروشگاه (تنظیمات و اطلاعات) خود را از راه دور و با استفاده از دستگاه های مختلف نظیر اپلیکشین ها و یا دستگاه های دیگر مدیریت و کنترل کنید .

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این تب شامل جدولی با ستون های ” نام کاربری ، کلید عمومی ، کلید خصوصی ، توکن ” می باشد.

3

اطلاعات سیستم :

این تب همانطور که از نامش معلوم است ، حاوی اطلاعاتی در خصوص سیستم است که اگر توسعه دهنده ای در آینده بخواهد این سیستم را گسترش دهد (توسعه دهد) میتواند از اطلاعات موجود در این صفحه استفاده کند .

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید این تب ابزار ها شامل اطلاعاتی نظیر ” اطلاعات سایت ، مرورگر کاربر ، پیکربندی وردپرس ، پیکربندی EDD ، پیکربندی وب سرور ، تنظیمات پی اچ پی ” است .

چنانچه بخواهید این اطلاعات را دانلود کنید به راحتی میتوانید روی کلید ” DOWNLOAD SYSTEM INFO FILE ” کلیک کنید و اطلاعات را روی سیستم کامپیوترتان ذخیره کنید .

4

درون ریزی / برون ریزی :

این تب که آخرین تب مربوط به ابزار ها محسوب میشود به شما اجازه می دهد تا هر زمانیکه نیاز داشتید فایل های مد نظر خود را وارد و یا از آنها خروجی دریافت کنید . بعنوان مثال اگر نسخه ای از تنظیمات EDD سایت دیگری را بخواهید وارد کنید حتما باید فرمت فایل مربوطه JSON باشد و از باکس مربوط به “پیکربندی درون آوریگ که در تصویر زیر هم مشاهده میکنید استفاده کنید ، اما اگر بخواهید پیکربندی تنظیمات EDD خود را در اختیار داشته باشید میتوانید با کلیک روی گزینه “برون بری” از باکس “پیکربندی برون بری” خیلی ساده تنظیمات EDD سایت خود را روی کامپیوترتان ذخیره کنید و در اختیار داشته باشید .

5

نتیجه آخر !

بسیار خب ، پس ما طی این مقاله آخرین بخش افزونه EDD که همان “ابزارها” بود را مورد برسی قرار دادیم ، پس باید خدمت شما عرض کنم که سری آموزشی افزونه EDD وردپرس با این مقاله به پایان رسید و اگر تاکنون فروشگاه اینترنتی خود را با کمک پلاگینEDD ایجاد نکرده اید ، اکنون میتوانید با خیال راحت و با اطلاعاتی که طی این مقالات کسب کرده اید اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی کنید ! چنانچه مشکلی و یا سوالی در رابطه با مسائل پرداخته شده در این مقاله داشتید می توانید از قسمت نظرات سایت با ما در میان بگذارید که ما شما را راهنمایی کنیم .

موفق باشید .

تیم آقای وردپرس

تیم تولید محتوا و پشتیبانی سایت آقای وردپرس

این پست دارای یک نظر است

دیدگاهتان را بنویسید