قالب وردپرس رایگان
قالب وردپرس رایگان

قالب وردپرس رایگان فارسی (‌بیش از ۲۰ قالب رایگان وردپرس)

به نام خدا ، با مقاله ای دیگر در خدمت شما هستیم ، در این مقاله قصد داریم برترین قالب های رایگان وردپرس را به شما معرفی کنیم.

"<yoastmark

قالب وردپرس فارسی وبلاگی دو هزار و هفده

قالب وردپرس دو هزار و هفده محبوبترین قالب وردپرسی است که با بیش از یک میلیون نصب فعال در بالاترین لیست برترین قالب های وردپرس قرار میگیرد. قالب دو هزار هفده با سربرگ ویدیویی و تصاویر شاخص زیبا به سایت شما رنگ و رویی دیگر می دهد. با استفاده و بهره گیری از چندین قسمت در صفحه نخست شما میتوانید ابزارک ها ، فهرست ها و یک لوگو زیبا به سایت خود اضافه کنید. همچنین میتوانید رنگ بندی کلی سایت خود را تغییر داده و فرمت های نوشته های خود را به زیبایی و متفاوت نمایش دهید.

پیش نمایش و دریافت


قالب وردپرس فارسی
قالب وردپرس فارسی

قالب رایگان وردپرس دو هزار و شانزده

قالب رایگان وردپرس دو هزار و شانزده یک قالب مدرن و زیبا برای سایت وردپرسی شماست، سادگی و طرح بندی زیبای این قالب از ویژگی های برتر این قالب است. طرح زیبا و نوار کناری که برای هر دو (‌وب سایت و وبلاگ ها)‌ به کار گرفته شده و به بهترین شکل ممکن کار میکند. همچنین سازگاری این قالب با دستگاه های موبایلی یکی دیگر از ویژگی های این قالب رایگان وردپرس است.

پیش نمایشدریافت


قالب وردپرس رایگان فروشگاهی - بهترین قالب رایگان وردپرس
قالب وردپرس رایگان فروشگاهی – بهترین قالب رایگان وردپرس – قالب وردپرس اقیانوس وردپرس

قالب فروشگاهی رایگان وردپرس OceanWP

قالب وردپرس رایگان OceanWP مناسبترین قالب برای پروژه های شماست. قالب وردپرس با سرعت بالا و توسعه پذیر که به شما امکان راه اندازی سایت وردپرس وبلاگ، سایت وردپرس نمونه کار، سایت وردپرس شرکتی و  حتی فروشگاه وردپرس ووکامرس با زیبایی بالا و طراحی اختصاصی میدهد.

قالب رایگان وردپرس اقیانوس وردپرس با سرعت بالا، واکنشگرا بودن، راست چین بودن و ترجمه شده ، به همراه کد های اصولی و استاندارد برای سئو ، امکانات اختصاصی برای ووکامرس یکی از بهترین قالب های رایگان وردپرس است.

همچنین شما میتوانید در تبلت و حتی موبایل خود به وب سایت خود تنظیمات مورد نظر را وارد کنید. این قالب فارسی وردپرس با صفحه ساز های معروف وردپرس مانند المنتور، بیور بیلدر، بریزی، ویژول کامپوسر، دیوی، سایت اوریجین و … کار میکند.  قالب فروشگاهی وردپرس رایگان اقیانوس وردپرس یک قالب همه کاره است.

پیش نمایشدریافت


قالب وردپرس رایگان آسترا - بهترین قالب رایگان وردپرس
قالب وردپرس رایگان آسترا – بهترین قالب رایگان وردپرس

 قالب وردپرس رایگان آسترا Astra WordPress Theme

 

قالب رایگان وردپرس آسترا دارای سرعت بارگذاری بالا، امکان شخصی سازی بالاو زیبایی منحصر به فرد برای راه اندازی وبلاگ، سایت نمونه کار وردپرس ، . سایت شرکتی وردپرس و همچنین فروشگاه ووکامرس است. قالب وردپرس رایگان آسترا با سرعت خیلی بالا (‌ با حجم کمتر از ۵۰کیلوبایت) به شما سرعت بالا و سئو خوب پیشنهاد می دهد.

قالب رایگان وردپرس آسترا با سئو داخلی و همچنین با کد های تعبیه شده اسکیما و میکرودیتاها باعث میشود سایت شما در موتور های جستجو بهترین نتیجه را بگیرید و در بالاترین رتبه قرار بگیرید.

قالب وردپرس آسترا به شما امکانات زیادی در طرح بندی سایت می دهد و با اکثر صفحه ساز های وردپرسی مانند Elementor, Beaver Builder, Visual Composer, SiteOrigin, Divi, و … هماهنگ است.

دیگر ویژگی های این قالب رایگان وردپرس : هماهنگ با فروشگاه ساز ووکامرس، واکنشگرا، راست چین و فارسی سازی شده ، قایل توسعه با ادان های غیر رایگان، بروز رسانی بالا، پشتیبانی توسط تیم Brainstorm Force .

اگر به دنبال بهترین قالب وردپرسی برای راه اندازی سایت وردپرس خود میگردید ، آسترا یکی از بهترین قالب ها است.

پیش نمایشدریافت


قالب وردپرس رایگان هزتیا

قالب شرکتی وردپرس رایگان Hestia

هستیا یک قالب بروز برای وردپرس کار های حرفه ای است. این قالب رایگان وردپرس برای کسب و کار های خلاق ، کسب و کار های کوچک (‌رستوران ها، طراحان جشن عروسی، ورزشی یا فروشگاه های وسایل پزشکی )‌، استارت آپ ها، سایت های شرکتی، شرکت های آنلاین ، نمونه کار ها ، سایت های فروشگاهی وردپرس و همچنین آزاد کار ها (‌فریلنسر ها) مناسب است.

هستیا قالب رایگان وردپرسی دارای یک صفحه نخست با امکانات بالا و شخصی سازی بالا دارد که شما میتوانید از طریق ابزارک ها، قسمت های منو، سربرگ و پانوشت سایتی استثنایی برای خود برپا کنید. این قالب وردپرس رایگان با انواع سایت ساز ها و افزونه های زیر هماهنگ است :‌

Flat Parallax Slider,Photo Gallery, Travel Map و  Elementor.

قالب وردپرس هستیا واکنشگرا، چند زبانه ، آماده برای صفحه های رتینا، سئو شده است.

 

پیش نمایشدریافت


قالب رایگان وردپرس Shapely

قالب وردپرس رایگان فارسی (‌بیش از ۲۰ قالب رایگان وردپرس)
قالب وردپرس رایگان Shapel

این قالب وردپرس یکی از بهترین قالب های وردپرسی است و این قالب وردپرس میتواند در طراحی سایت های مختلف بکار رود. این قالب رایگان وردپرسی هم کاربردی و زیبا توانسته وب سایت زیبا و گرافیک زیبا برای سایت مورد نظر شما ایجاد کند. البته طراحی این قالب سازگار با مرورگار های اندروید، آیفون، گوشی های ویندوز ، تبلت ، لپ تاپ ها و کامپیوتر های خانگی است. همچنین از رزولوشن بالای رتینا هم پشتیبانی میکند.

لازم به ذکر است این قالب وردپرس رایگان با افزونه های وردپرسی مثل Contact form 7 , Google analytics ,  Yoast SEO و گراویتی فرم است .

در دنیای امروزه و تجارت آنلاین شما نیاز به سایت دارید و بدون دانشی از فروشگاه ساز وردپرس ووکامرس و طراحی قالب شما میتوانید سایت خود را با این قالب وردپرس رایگان راه اندازی کنید.

پیش نمایشدریافت


قالب  رایگان وردپرس فارسی Illdy

قالب وردپرس رایگان
قالب وردپرس رایگان در آقای وردپرس

قالب وردپرس Illdy یکی از قالب های وردپرس رایگان است ، این قالب رایگان وردپرس انعطاف پذیر و یکی از بهترین قالب های چند منظوره وردپرسی است که با دقت و زحمت فراوان طراحی و توسعه داده شده است که به صورت رایگان در اختیار شما و دیگر کاربران وردپرسی قرار گرفته است .

این قالب وردپرس چند منظوره رایگان به سفارشی ساز آنلاین و ابزارک های فراوان مجهز است  و همچنین دارای آیکون های رتینا و کد های کوتاه فراوانی است . در بالای این قالب (‌سایت )‌ بخشی زیبا برای طراحی هر گونه سایتی قرار داده شده و به صورت زیبایی شما میتوانید سایت خود را بسازید.

شما با Illdy قالب وردپرس میتوانید سایت های مدرن ، زیبا طراحی کنید بدون داشتن برنامه نویسی. ساخته شده با تکنولوژی و فریم ورک آماده بوتسترپ و سازگار با تمامی دستگاه ها ، مرورگر ها ، پلتفرم ها و اندازه های مختلف صفحه نمایش پس سایت شما به بهترین شکل نمایش داده میشود.

این قالب رایگان وردپرس از افزونه های Contact form 7 , SEO yoast و افزونه گالری وردپرس NextGEN پشتیبانی میکند.

پیش نمایشدریافت


قالب وردپرس
قالب وردپرس

قالب وردپرس رایگان Airi

پوسته وردپرس AIRI یک پوسته وردپرس که دارای ویژگی طراحی زیبا با فضای آزاد زیاد و تایپوگرافی زیبا است که بر روی نمایش متن و محتوای شما تاکید دارد. در قسمت سربرگ شما میتونید بنر تمام عرض نمایش دهید که بسیار خوب است و میتوانید کسب و کار خود را نمایش دهید به همراه یک دکمه Call to action که میتوانید بازدید کنندگان خود را با سایت خود و کسب و کار خود درگیر کنید.

در ناحیه بعد شما میتوانید ببینید که مکانی قرار داده شده است که میتوانید کسب و کار خود را در جملات کوتاهی معرفی کنید.

قالب Airi برای طراحی سایت فریلنسر، سایت شرکتی، سایت استارتاپ و کسب و کار های کوچک مناسب است اما یک ویژگی است که این پوسته وردپرسی را متمایز میکند. هماهنگی کامل با صفحه ساز المنتور !‌

با صفحه ساز المنتور شما میتوانید به راحتی قسمت های مختلف سایت را طراحی کنید ، همچنین پوسته Airi با فروشگاه ساز وردپرس ووکامرس هماهنگ بوده و شما میتوانید محصولات دانلودی و فیزیکی خود را به فروش برسانید.

پیش نمایشدریافت

به مرور زمان لیست قالب ها تکمیل میشوند.

امیدوارم این نوشته مفید واقع شده باشه ، سوالی داشتید میتونید در انجمن های پشتیبانی یا در دیدگاه ها از ما بپرسید .

موفق باشید.

تیم آقای وردپرس

تیم تولید محتوا و پشتیبانی سایت آقای وردپرس

این پست دارای 0 نظر است

دیدگاهتان را بنویسید