افزونه پروفایل حرفه ای برای وردپرس
افزونه پروفایل حرفه ای برای وردپرس

افزونه پروفایل حرفه ای وردپرس – User Pro

برای این ماه قصد دارم افزونه ای رو برای هدیه قرار بدم که مورد نیاز خیلی از وردپرس کارها هستش و دارای قابلیت های بسیار زیادی برای ایجاد یک پروفایل حرفه ای هستش .

با استفاده از این افزونه کاملا حرفه ای شما قادرید یک پروفایل حرفه ای با امکانات مختلف ایجاد کنید و تمامی فیلدهایی که کاربران شما نیاز دارند را اضافه کنید .

این افزونه جز بهترین افزونه ها برای پروفایل کاربری هستش و امکانات بسیار زیادی رو در اختیار شما قرار میده تا کاربران شما همانند شبکه های اجتماعی پروفایلی مجهز داشته باشند و دارای زبان فارسی هستش .

این افزونه دارای چند addon هست که امکان ارسال پیغام خصوصی بین کاربران ، مدیریت رسانه ها ، قابلیت بوکمارک کردن لینک ها و … می باشد .

این addon ها به زودی در سایت قرار میگیرند تا در کنار این افزونه از آنها استفاده کنید .

تیم آقای وردپرس

تیم تولید محتوا و پشتیبانی سایت آقای وردپرس

این پست دارای 8 نظر است

  1. سلام خواهش میکنم دوست عزیز،
    روش خاصی نداره مثل بقیه افزونه ها نصب کنید و استفاده کنید.

  2. vahid

    با سلام
    موقع نصب این افزونه پیغام می دهد که امکان نصب وجود ندارد وردپرس من ۴ هست و فایل هم پسورد ندارد امکان دارد راهنمایی فرمایید ایا طریقه نصب خواصی دارد

  3. سلام
    در لینک زیر یه اسکرین شات هست که میگه میشه با این افزونه کاربر ها مطلب ارسال کنند
    ولی تنظیماتی توی افزونه نیست لطفا راهنمایی کنید

  4. من از این افزونه استفاده می کنم و تا حالا هم عضوگیری میکردم اما چند روزه که کسی نمیتونه ثبت نام کنه و این خطا رو در log error هاستم دارم:
    PHP Fatal error:
    require_once(): Failed opening required ‘/home/fbkwqlse/public_html/wp-content/plugins/userpro//lib/envato/Envato_marketplaces.php’ (include_path=’.:/opt/alt/php56/usr/share/pear:/opt/alt/php56/usr/share/php’) in /home/fbkwqlse/public_html/wp-content/plugins/userpro/index.php on line 44
    مشکل کجاست کمک کنید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید